مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 08:252019-10-28اقتصادي

فارس من| تشکیل پرونده برای یک واحد کوره آجرپزی با عنوان تخلف کم فروشی و گران فروشی


فارس من تشکیل پرونده برای یک واحد کوره آجرپزی با عنوان تخلف کم فروشی و گران فروشی رییس اداره صنعت معدن و تجارت زابل گفت: برای یک واحد کوره آجرپزی، پرونده با عنوان تخلف کم فروشی و گران فروشی به ارزش 500 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرد.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت زابل در این زمینه اظهار کرد: پیرو گزارشات متعدد مردمی در زمینه کم فروشی و گرانفروشی آجر اکیپی متشکل از بازرسی این اداره، اداره تعزیرات حکومتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از واحدهای تولیدی آجر بازدید کردند.

رضا شهری زاد افزود: در این گشت مشترک برای یک واحد کوره آجر پزی  پرونده با عنوان تخلف کم فروشی و گرانفروشی  به ارزش 500 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: این بازدیدها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت  و درصورت مشاهده تخلف به اطلاع همشهریان خواهد رسید  قیمت هر بار آجر با وزن 10 تن در سطح شهر زابل 13 مییون ریال است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی زابل نیز اظهار کرد: رسیدگی به گزارشات وظیفه تعزیرات حکومتی است، در زمینه مصالح ساختمانی به ویژه آجر گزارشی ثبت شده بود که پیگیری و بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تشکیل پرونده برای یک واحد کوره آجرپزی با عنوان تخلف کم فروشی و گران فروشی

فارس من| تشکیل پرونده برای یک واحد کوره آجرپزی با عنوان تخلف کم فروشی و گران فروشی